Kniha vs. čtečka

Foto: pixabay.com
Preferujete raději čtečku nebo knihu? Otázka nad kterou se zamyslí snad každý milovník knih. Jen chci předem upozornit, že je to jen můj osobní názor, moje citová záležitost a nemám nic proti lidem co čtečku mají.
Z toho už vám asi muselo dojít co preferuji. Jednohlasně KNIHU. Čtečku nemám a ani si ji neplánuji pořídit. Zbožňuji vůni knih a zbožňuji listování jejími stránkami. Otázka „Jestli mě obtěžuje je tahat pořád v tašce?“ je pro mě jednoduchá. Ne, ne a ještě jednou ne, naopak když zrovna žádnou u sebe nemám jsem z toho nesvá, protože nikdy nevím, kde na koho budu třeba čekat, a přesně v takovou chvíli se hodí nějaké to počtení.
Samozřejmě uznávám, že čtečka je v mnoha ohledech taky velmi praktická. Nezabere moc místa, vejde se do ní bezpočet knih a zřejmě i ceny e-knih budou nižší. Nebo i dostupnost knih v jiném jazyce bude větší, ale to není můj případ, zůstávám raději u našeho dobrého českého jazyka :).
Možná vás také napadne otázka „Kam ty knihy furt dávat?“ a ano i já jsem si na tuhle otázku donedávna neuměla odpovědět. Moje malé poličky přetékaly knihami a už jsem si začínala dělat komínky na stole (rostly strašně rychle). Naštěstí jsem si ve svém novém bytě splnila sen, a pořídila si přes jednu celou stěnu knihovnu (není zas tak moc velká ale pro mě je prostě snová a obrovská). A můžu říct, že jsem neuvěřitelně spokojená. Nicméně nikdy bych se těch krásek nevzdala i kdybych si je měla stavět třeba na hlavu.

Tímto bych svůj citový výšum ukončila a popřála Vám krásný den. Olééé  😺😺😺

Komentáře