MARRY KISS CLIFF TAG 1.část

Tento TAG jsem viděla u spousty knihomolů blogerů i knihomolů youtuberů a dostala jsem chuť si to taky vyzkoušet. Ve většině případu to bylo hodně těžké. Knižních hrdinů se mi nastřádalo tolik, že jsem se rozhodla rozdělit ho do dvou částí. A zde se chci s Vámi podělit o tu první. 😺😺😺 Olééé...


Stefan / UPÍŘÍ DENÍKY ⬮ Adrian / VAMPÝRSKÁ AKADEMIE  Caliban / V TEMNOTĚ
První trojice a už je to docela zapeklité. Hm.. ale v jednom mám nejspíš jasno, vzala by jsem si Calibana. I když je to trochu neduživý skoromonstrum, sarkastický ucho a neuvěřitelný potížista stejně bych si ho dokázala zamilovat. Však je to prostě Cal.
A teď ta těžší část. Koho políbit a koho shodit ze skály? … 2 hours later … Adriana políbím a Stefana shodím. Proč se mě prosím neptejte. :D


Thorne / MĚSÍČNÍ KRONIKY  Jamie / CIZINKA  Jared / HOSTITEL
U naší druhé trojice to bude o něco jednodušší. Jareda shodím ze skály, byl mi trochu protivný. Thorneho bych políbila, protože je to prostě Thorne :D. A Jamieho bych si vzala, protože to je prostě skot a kus pořádného chlapa (i když v seriálu je tak nějak protivný jako fakan v knize mi tak nikdy nepřišel).


Cedrik / TŘPITNÝ DVŮR  Rhysand / DVŮR TRNŮ A RŮŽÍ  Niko / V TEMNOTĚ
A teď mám asi jasno jen v jediném. Shodím ze skály Cedrika, a ne proto že bych ho neměla ráda, ale proto že mi prostě zbyl. Rhysanda ani Nika bych neshodila ne ne ne :D.
No a i když je to velké dilema, asi bych si vzala nakonec Nika. Bratři Leandrosovi jsou oba neodolatelní, a Niko je z nich ten rozumný a chytrý a díky Calovi by jsme se nikdy rozhodně nenudili. Nakonec se tedy u Rhysanda smířím jen s kouzelným polibkem :).


Tamlin / DVŮR TRNŮ A RŮŽÍ  Sazed / MISTBOR  Will / DRAKIE
Snad tím nikoho neurazím, ale letí bezesporu Tamlin, a tentokrát to je z jisté nenávisti. Zklamal mě svou sobeckostí. Víc nevím co k tomu říct. Willa bych políbila a Sazeda si vzala, proč je těžké vysvětlit. Sazed měl své jisté kouzlo, které na mě zapůsobilo i když byl delší dobu vedlejší nevýraznou postavou.


Rafe / FALEŠNÝ POLIBEK  Damon / UPÍŘÍ DENÍKY  Christian / VAMPÝRSKÁ AKADEMIE
Tak teď nevím absolutně jak se rozhodnout. … 20 hours later … Christiana si vezmu. Moroj co ovládá oheň co víc si přát, aspoň by mi rozhodně nikdy nebyla zima :D. Rafa políbím a Damona shodím ze skály, i když mi to trhá srdce.


Jacin / MĚSÍČNÍ KRONIKY  Sigi / FROST  Jacob / STMÍVÁNÍ
Proč je to čím dál tím těžší a těžší. Tak dobrá jdeme na ně, na ušáky. Sigiho si vezmu. Proč? Protože je to Sigi i když je to trochu pako, tak přesně to se mi na něm líbí. A cestovat časem by se občas taky hodilo nicméně s těma jeho sexuálníma choutkama ve vícero lidech by měl útrum. Jacina bych políbila a nechala ho aby byl šťastný s Winter. A Jacoba shodila ze skály. Bohužel. :/


Eragon / ERAGON  Tobias / DIVERGENCE  Lenny / DÉMONI JSOU VĚČNÍ
Jednoznačně si vezmu Lennyho. Je to taky pěkný výlupek, ale právě tím si mě zase získal. Navenek drsňák ale stejně se v něm skrývá pěknej cíťa, i když by si to určitě nikdy nepřiznal. Eragona bych políbila a Tobiase shodila ze skály. A zase se mě prosím neptejte proč :D.  

KONEC 1.části

Komentáře