Moje čtecí návyky TAG

Foto: pixabay.com

Pojďme se podívat na mé čtecí návyky, zvyky, nezvyky a tak dále. Oléé 😸😸😸

1. Máš doma určité místo na čtení?
Asi úplně dané místo nemám. Ale nejraději čtu v posteli nebo pohodlně usazená na gauči. Co si budeme pohodlí je nejdůležitější :).

2. Záložka nebo kousek papírku, který se právě válí poblíž?
Dříve to bylo cokoliv co bylo po ruce. Papírek, kapesníček, účtenka, jízdenka no prostě cokoliv. V poslední době jsem se naučila používat (a neztratit) jedinou záložku co mám. Modrou se Snoopym :D.

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst nebo nejprve dočteš kapitolu?
V 99.9% prostě musím dočíst kapitolu. Ale někdy není čas tak to musím utnout dřív.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Ne, na jídlo je potřeba se soustředit přeci :D neumím se soustředit na skvělé jídlo a zároveň na skvělou knížku.

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
Většinou mám nějakou zvukovou kulisu, telku nebo rádio. Ale v tichu se mi také čte dobře.

6. Čteš vždy pouze jednu knihu nebo několik naráz?
Jen jednu, Měla bych pak dilema kterou číst dřív.

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Preferuji čtení doma, ale občas čtu i ve volných chvílích v práci nebo když na někoho čekám v restauraci u pivka. V autě a autobuse číst nedokážu, dělá se mi špatně. Jediný dopravní prostředek ve kterém číst můžu je vlak, ale tím skoro vůbec nejezdím :D.

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
Nahlas jsem snad naposledy četla na základní škole. Takže pouze ve své mysli :)

9. Čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?
Maximálně se podívám za kolik stránek končí kapitola. To by mě ta knížka musela hodně moc nebavit abych přeskočila. A jednou jsem byla násilím donucena přeskočit, bohužel po otočení stránky jsem zjistila že je prázdná. Bylo to nemilé, ale nezbořil se svět :D.

10. Lámeš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
Samozřejmě se snažím nelámat. Ovšem někdy (hodně málo) se mi to stane. A pak si nadávám do blbců a idiotů.

11. Píšeš do knih?
Neeeeee. Proč bych to dělala proboha?

A jak jste na tom vy? Podobně, stejně nebo naopak úplně jinak? :)


Komentáře