Přečíst, přepsat, spálit TAG

Rozhodla jsem se trochu potrápit svou knihomolskou dušičku. Jaké knížky bych spálila? Jaké přepsala a jaké znovu přečetla? Rozhodli by jste se snad na mém místě jinak? Tak jdeme na to mučení. Olééé 😺😺


1.Falešný polibek ⚈ Oheň a déšť  Vampýrská akademie
Tento výběr bude krutý. … 2 hours later … Dobře Oheň a déšť spálím, i když budu trpět ale už jsem ji četla hodněkrát tak to oželím. Znovu si přečtu Vampýrskou akademii protože ji prostě mám ráda a přepíšu Falešný polibek ( i když nemám ponětí jak :D)



2. Třpytný dvůr  Malevil  Mágové
Knihu Mágové rozhodně spálím, i když jsem ji přečetla strašně mě nebavila. Znovu si přečtu Malevil, protože miluju postapo a i tuhle knihu žeru. Takže přepíšu Třpytný dvůr. Nějaké maličkosti by se tam určitě daly pozměnit :).


3. Démoni jsou věční  Spad  Ross Poldark – Návrat domů
A sakra... Fajn, fajn spálím Rosse Poldarka. Hmmmm... znovu si přečtu Spad (další postapo hihi) a přepíšu Démoni jsou věční, ten konec by se dal ještě trochu pocuchat a upravit :).


4. Cinder  Finální říše (MISTBORN)  V hlubinách Loch Ness
A další velké sakra... Vezmeme to zase z toho horšího konce. Co spálit? Cinder spálím i když mi to bude rvát srdce. Finální říši si znovu přečtu, protože tu triologii miluju a V hlubinách Loch Ness přepíšu i když opět nevím co :D.


5. Dexter  Asfalt  Dvůr trnů a růží
Dextera spálím, zase mě to bude rvát srdce protože jsou to skvělé knížky, ale asi bych to bez nich přežila. Znovu si přečtu Asfalt, i přes to že je plná nechutností a morbidností určitě stojí za to si ji znovu přečíst a přepíšu Dvůr trnů a růži, protože v prvním díle by se nějaké malé mouchy klidně našly (v druhém už by to bylo těžké :D).


6. Šerochodec  Hostitel ⚈ Hvězdy nám nepřály
Šerochodce bych spálila, byla to sice zajímavá knížka, ale přežila bych to. Hostitela bych si znovu přečetla a Hvězdy nám nepřály přepsala (na lepší konec třeba).


7. Teror pochází z hlubin  Pomsta Himaláje? V zajetí ledu a zla  Metro 2033
Pomsta Himaláje? V zajetí ledu a zla bych si rozhodně znovu přečetla, byla to jedna z prvních knížek která mě tak nějak nastartovala k lásce ke knížkám a je jednoduše super. Teror pochází z hlubin spálím, ale zas budu nehorázně trpět – série s MEG je božíííí. A Metro 2033 přepíšu, i když opět nevím jak protože prostě postapo a nemohla bych ji spálit.


8. Frost  Eragon  Naslouchač
Nečekala jsem, že to rozhodování bude vážně tak těžké. Uf sice to byla moje první série kterou jsem četla, ale spálila bych Eragona. Naslouchače bych si přečetla znovu (už jen z toho důvodu abych si ji osvěžila a mohla si užít Faju) a přepsala bych Frosta (ale jen lehce, aby Sigi nebyl takové prase :D)


9. Cizinka  V temnotě  Ententýky
Tak dámy a pánové, nyní jsem absolutně v hajzlu. Au... Ententýky spálím. Au... Cizinku přepíšu. A V temnotě si přečtu. Dál to rozvádět nebudu, protože všechny tři zbožňuju :).


10. Griša  Doppler  Ďáblova svatyně
I když mě Doppler bavil, omrzela bych ho a spálila. Ďáblovu svatyni bych přepsala (zase nevím co) a Grišu bych si znovu přečetla :).  

Komentáře