Přečteno LEDEN 2018


Foto: pixabay.cz


První měsíc v tomto roce mi padly za oběť pět knih. :) A tímto bych se o ně s vámi ráda podělila.

🟊🟊🟊🟊🟊 První knihou na kterou jsem se nesmírně těšila, a darovala si ji k Vánocům byla Faja od Petry Stehlíkové. První díl Naslouchač mě uchvátil, ale s roční přestávkou mezi knihami jsem se obtížně vracela zpátky do tohoto jiného světa a doby. (S tím bych určitě doporučila všem co se na tuto sérii chystají počkejte si na třetí díl a pak to vezměte jedním vrzem :D) I přes takový pomalejší a táhlejší začátek mě paní Stehlíková opět nezklamala a můžu se jen zbožně těšit na další díl. :)

🟊🟊🟊✩✩ Druhá kniha, která se mi dostala pod ruku byla Píseň zimy od S. Jae-Jones. Přiznám se, že hlavním důvodem proč jsem si ji koupila, a určitě nejsem jediná, byla obálka. Je prostě nádherná, ovšem děj mě maličko zklamal. Trochu mě rušily jisté pasáže kterým jsem nerozuměla co se týče hudby. Jinak děj jako takový nebyl zas tak špatný, ale určitě tato kniha nebude patřit mezi ty, které mě pohltily.

🟊🟊🟊🟊🟊 Třetí, čtvrtou a pátou knihu mohu shrnout pod jeden bod. Jde totiž o triologii Panův tajemný odkaz od Sandry Regnier (Mezi elfy proti své vůli, Dračí proroctví, Ztracené insignie). Myslím si, že tato série nebyla tak doceněná jak by si bývala zasloužila. Nejednou jsem se musela pousmát nad Felicity a jejím kouskům. Jedinou malou výtku bych měla leda k poslednímu dílu. Určitě by šel trochu víc rozepsat a objasnit ještě spoustu věcí, a strašně mě zklamalo jaký osud potkal Ciarana. Jednoduše řečeno, fantasy svět plný elfů, půlelfů, dračích dětí, druidů a spousty dalších věcí byl strašně fajn a budu na ně ráda vzpomínat. :)

Tímto se s Vámi rozloučím a popřeji krásné zimní večery s knihou co máte zrovna rozečtenou :) Oléé 😺😺😺




Komentáře