Přečteno ÚNOR 2018

Foto: pixabay.cz

Tento mrazivý měsíc mi do rukou padly 4 knihy a 2 komiksy. Tady bych vám je chtěla představit.

✩★★★★ První a druhou knihou byly historické romány od Teresy Medeiros - Skandální noc, Hříšné myšlenky. Pár románů už jsem od této autorky četla, a mám je moc ráda. Odpoutání od reality, trocha romantiky a historie, něco co čas od času moje dušička potřebuje. A myslím, že žádná ženská duše jimi nepohrdne. I když je to občas už ohrané klišé, až pohádka, stejně mě to neomrzí. :))

★★★★★ Třetí skvělou knihou která mi padla do rukou byla Na lovu od Meagan Spooner. Retelling na Krásku a zvíře. Už mi prošlo pod rukama pár různých verzí Krásky a zvířete a myslím, že mě nikdy žádná nezklamala. Ten příběh prostě miluji, a Na lovu bylo zas trochu jinak přikořeněný, a přesto že už každý známe jak to dopadne, já byla až do konce napnutá jak to skončí.
Btw co si budeme povídat ta obálka je taky naprosto božíííííí. :D

✩✩✩★★ Čtvrtou knihou byla Na Větrné hůrce od Emily Brontë. Jediná kniha od této spisovatelky, mnoho filmových zpracování a mnoho doporučení podle kterých jsem čekala prostě něco úplně jiného. Čekala jsem historický román, ale dočkala jsem se historické telenovely. 99% knihy mi byli všechny postavy tak neuvěřitelně protivné a celkově mě to trochu zklamalo. Každopádně jsem knihu dočetla a možná se k ní někdy v budoucnu vrátím a změním názor.


★★★★★ A poslední tu máme dva komiksy. Jde o první dva díly Shingeki No Kyojin nebo-li Útok titánů od Hadžime Isajamy. Byly to takové dvě jednohubky stejně jako každý druhý komiks. U mě to bylo takové připomenutí, protože jsem s titány už měla tu čest v anime verzi, kterou taky zbožnuju. Akce, masakry, boj, krev, záhady.... to všechno tam je a doufám, že jednou budu mít celou sbírku.


Tímto se s Vámi rozloučím, a snad už se těch mrazivých dní zbavíme, aby jsme své rozečtené knížky nepoprskaly a viděli na ně přes uslzené oči od rýmy. :) Oléé 😺😺😺



Komentáře