Přečteno BŘEZEN 2018

Foto: pixbay.cz

Tento měsíc pro mě nebyl čtenářsky moc nabitý. Pouze 3 knihy. A proč? To vám hned vysvětlím...

☆☆★★★, ☆☆☆★★ První a druhou knihou do které jsem se pustila, byl Ptačí zpěv a V Podsvětí od Meagan Spooner. Po knížce Na lovu jsem je prostě chtěla zkusit. A líbil se mi první díl... potom jsem si přečetla na netu, že tato série má tři díly, ale u nás vyšli jen dva, říkala jsem si "Proč??". Po tom co jsem se začetla do druhého dílu, pochopila jsem proč. Tááák strašně se to táhlo, tak strašně mě to nudilo a neustále se opakující informace mě otravovaly až mě z toho začínaly otravovat i postavy Orena a Lindy. Uf, no, nakonec se mi po pauze a hodně přemlouvání povedlo knihu dočíst a jsem i ráda, že se nemusím nutit do posledního dílu.

★★★★★ Pauzu, o které se zmiňuji jsem vyplnila knihou, na kterou jsem se moc moc těšila (určitě jsem nebyla jediná). A neskutečně sem si ji užila. I přes cca 720 stran, se četla naprosto rychle a děj krásně ubíhal, nechybělo napětí, boj, vášeň, všechno co k tomu patří. Dal by se trochu zkritizovat konec, ale čert to vem. Jo o jakou knihu že to jde? Dvůr křídel a zmaru od Sarah J. Maas 😻😻. Už teď jsem neuvěřitelně zvědavá na jaké pokračování se můžeme těšit. Spoustu věcí je nedořešených, nevyjasněných atd. Co bude s Lucienem, co Casian a Azriel a Nesta, Elai a Mor!!! Můžu říct jenom to, že musím vydržet. 😸

Tímto se s Vámi loučím, a přeji krásné sluneční dny. 😺


Komentáře