Přečteno DUBEN 2018

pixabay.com

Duben nám utekl jako voda, a já tento měsíc padla do spárů Skleněného trůnu. První díl mám ve své knihovničce už pěkně dlouho, ale pořád jsem to odkládala a moc se mi do toho nechtělo. Ale po dočtení Dvoru křídel a zmaru mě to nakoplo, a vrhla jsem se na to. 😺
Upřímně jsem k této sérii byla vcelku skeptická, slyšela jsem na ní tolik chvály, a tak jsem se bála že z ní budu zklamaná. Ve srovnání s Dvory... no nedá se to srovnávat. 😺 Dvory prostě jsou srdcová záležitost. Ale během dubna kdy jsem měla tu čest přečíst ★★★★★ Skleněný trůn, Půlnoční korunu, Dědičku ohně a Královnu stínů, se mi začíná celý tento svět dostávat pod kůži asi stejně jako Dvory. Aelin si mě získala už od začátku, Dorian a Chaol ti jsou u mě pořád tak nějak na houpačce... Manon je frajerka, Rowan (Jeřáb) je frajer a tak bych mohla pokračovat dál.
Přibývání postav mě nejdřív trochu vyděsilo, bála jsem se, že se v ději budu ztrácet a nebudu si pamatovat všechny ale nestalo se a naopak to všemu myslím prospělo.
Čtvrtá kniha mě zatím bavila úplně nejvíc, a těším se jak to bude dál. Nicméně se nejdřív chci pustit do Krvavého ostří a až pak až Říši bouří, přece jenom ty bichle jsou megácký 😻

A teď už vám jen popřeji krásné slunečné dny a spoustu krásných knížek ke čtení v tom ,,zamilovaném,, květnu.... Olééé 😺😺


Komentáře