Přečteno ČERVENEC, SRPEN 2018

pixabay.com

Červenec a srpen nebyl pro mě moc produktivní co se týče čtení. Zato jsem byla věrná jen jednomu autorovi, a to panu Kotletovi. Už jsem sice měla tu čest, a triologii Spad mám zasebou, ale i přesto jsem byla trochu na vážkách jestli se do dalších knih od PANA spisovatele pustit. A udělala jsem dobře, že jsem se k tomu překecala :D. Jako první jsem se pustila do ★★★★★ Bratrstva krve (Hustej nářez, Fakt hustej nářez, Mega hustej nářez). Nikdy by mě nenapadlo, že jdou zkombinovat upíři a ufouni (plus v neposlední řadě sex). Bezzemek s Gerhardem... nevím koho z nich mít raději. A holky jsou samozřejmě taky frajerky. :) Dodatečný příběh o Gerhardovi v knize ★★★★★ Vlci byl snad ještě lepší než samotná triologie. Právě v ní jsem si ho tolik oblíbila. Každopádně se těším na komiks a další vedlejší příběh (Stalingrad) na které se ještě do konce roku můžeme těšit.
No a další byly neuvěřitelné magické příběhy pana Tomáše Koska. ★★★★★ Příliš dlouhá swingers párty, ★★★★★ Velké problémy v Malém Vietnamu, ★★★★★ Poslední tango v Havaně. Jako jo další masakr alá pan Kotleta. Spousta sexu, magie, duchů, démonů a Bůh ví co ještě :D Našla jsem i pár známých jmen, a po zasazení do děje jsem se musela nemálo smát :D Byla to skvělá jízda, ale bavila mě o kapku méně než s Bratrstvem. :)

Hauk 😺😺

Komentáře