Přečteno KVĚTEN, ČERVEN 2018

pixabay.com

 Květen a červen utekl jako voda, a pokud jde a o knihy které mi tyto měsíce dělali společnost, tak jich bylo celkem 10. První, která mi přišla pod ruku byla ✩✩★★★ Krutá krása od Rosamund Hodge. Byla... ucházející. Ale něco mi tam asi scházelo. Nemůžu říct, že by mě děj nějak vtáhl do sebe, spíš jsem jím tak plula až jsem doplula ke konci. Oddychová jednohubka, která se mi ale asi nevryje do paměti, bohužel.
Druhou a třetí knihou byly ★★★★★ Krvavé ostří a ★★★★★ Říše bouří od Sarah J. Maas. Pokud jde o Krvavé ostří... Boží... Krásné doplňující povídky. A Sama jsem si hodně oblíbila, i přesto že člověk ví jak to s ním dopadne, ukápne slza. A Arobynn je svině, ale to už taky víme dávno. A u Říše bouří... jedno velké WTF... Ten konec mě absolutně rozsekal... Musím říct, že když jsem tuhle sérii začala číst, říkala jsem si že mě asi zas tak nepohltí, ale opak je pravdou. Sežralo mě to úplně katastrofálně... :D A ještě víc mě dohání k šílenství je to že sedmý díl bude bůh ví kdy... :(((
Další kniha která mi přišla pod ruku byla ☆☆★★★ Nádech od Penelope Douglas. Jakooo, když přejdu to, že se někdo opičil v obálkách (stejnou má kniha Aspoň trochu normální) tak to byla průměrná romantická knížka. Přečetla jsem ji, vrátila do knihovny, a už tam asi do smrti zůstane :D.
Zbylých šest knih bylo doslova vzato z červené knihovny. Asi jsem měla nějakou emocionální krizi, nebo tak něco, ale miluju tyhle romány a nikdy mě neomrzí. To je asi vše co bych k tomu mohla říct. Buď ty příběhy budete milovat nebo vám příjdou trapné, nic mezi podle mě není. :) ★★★★★ Utajená krása, ★★★★★ Šepot růží, ★★★★★ Unesená nevěsta, ★★★★ Sametové pouto, ✩★★★★ Do svítání tvá od Teresy Medeiros a ★★★ Leopard a orchidej od Kathleen E. Woodiwiss.

Hauk 😺😺





Komentáře