Přečteno ZÁŘÍ, ŘÍJEN 2018

pixabay.com

První knihou za tyto dva měsíce pro mě byla ☆★★★★ Štvanice od Patricie Briggs. Narazila jsem na tuto sérii náhodou, když na Facebooku zveřejnili, že tento rok vyjde pátý díl. A co si budeme povídat, ty obálky (všech dílů) jsou naprosto božské. A téma vlkodlaků, to je něco pro mě. Ovšem velmi mě zklamala jedna věc. Chyby, moc moc chyb. Já nejsem žádný super člověk co ovládá na 250% pravidla pravopisu, a většinou ty chyby přehlížím, když na ně narazím jednou za čas, ale tady mě to fackovalo skoro na každé stránce, plus styl psaní mi taky moc nevyhovoval a občas jsem se dost ztrácela. Ale bože, vlkodlaci, a samotný děj mě bavil, a tak jsem si řekla, že nebudu házet flintu do žita a dám dalším dílům šanci, ať to stojí co to stojí. 
Ale mezitím jsem si dala pauzu, a pustila jsem se do ☆★★★★ Mumie od Maxe Allana Collinse, kterou jsem dlouho sháněla po antikvariátech, a nakonec jsem si nějakým omylem pořídila dvě :D. Film samotný miluju a milovala jsem ho už jako malá holka. A když jsem zjistila, že je i kniha, musela jsem ji mít. I přesto, že jde o knihu napsanou podle filmu, je stejně o kapku lepší než film. Pár věci je víc podrobně popsané a tak. Nelituju toho a určitě si chci do budoucna pořídit i druhý díl. :)
Pořád jsem se ještě necítila na to pustit se do dalších dílu Alfy a Omegy a tak jsem se vrhla na novinku s překrásnou obálkou: ★★★★★ Kletba vítězů od 
☆★★★★ Loviště, ☆★★★★ Dvojí spravedlnost ★★★★★ Smrtící žár. U Loviště jsem bohužel stále trpěla a chyby mi dost znepříjemňovali čtení, ale zvládla jsem to. U Dvojí spravedlnosti a Smrtícího žáru, moje utrpení značně polevilo. Buď to bylo mojí vnitřní rezignací a snaze ignorovat chyby nebo chyby prostě ubyly na minimum. Zvykla jsem si na styl kterým jsou knihy napsané a plně jsem si mohla užívat "detektivní" příběhy Anny a Charlese. Upřímně nejvíc mě bavil Smrtící žár. :)  A jsem strašně zvědavá na Jasným plamenem. 
A další peckou je ★★★★★ Dvůr mrazu a hvězd od Sarah J. Maas. Jde o novelu ke Dvorům. O menší nastínění toho co se děje po válce s Hybernem. I když se tam v podstatě nic neděje, přesto ji miluju stejně jako ostatní dvory. Miluju ten svět. A zaslechla jsem že by nemělo jít o poslední novelu, což jsem moc ráda, protože spousta věcí je potřeba ještě objasnit. :) 
Poslední knihou tohoto měsíce byla ★★★★★ Akademie vyvolených od K. C. Archer. Ze začátku jsem byla trochu skeptická, nějak to vůbec neodpovídalo mým představám, které jsem měla z recenzí. Ale čert to vem, když jsem se od toho odpoutala dokázala jsem si to užít. A konec byl velmi překvapivý. Takových teorií, kterých se mi v hlavě vyrojilo... prostě bum... od konce se prostě nedalo odtrhnout. Stálo to prostě za to, a určitě jsem zvědavá na další díl. 

Hauk 😺😺

Komentáře